FAQ

Verzending

Kan ik zelf het bestelde artikel komen afhalen?
Ja, in dit geval dient u dit duidelijk aan te geven bij uw aankoop, zodat er geen verzendkosten dienen te worden betaald. De adresgegevens van onze winkel kunt u vinden op deze site bij ligging.
Levert u in mijn land?
Bubbles verzend naar de volgende landen
Nederland
België
Duitsland
Frankrijk
Denemarken
Italië
Luxemburg
Spanje
Oostenrijk
Zweden
Finland
Ierland
Portugal
Engeland
Welke verzendmaatschappij wordt door u gebruikt?
PostNL of DHL voor pakketten in Nederland en voor de pakketten in de rest van Europa gebruiken wij Bpost, DHL, DPD, Postnl.
Hoe lang duurt het voor mijn bestelling wordt bezorgd?
Bubbles streeft ernaar om uw bestelling, indien voorradig, ter verzending aan te bieden binnen 2 werkdagen.
Wat zijn de bezorgtijden van de bestelling?
De bestelling wordt aangeboden van maandag t/m vrijdag of zaterdagochtend. Indien u bij aflevering van het pakket niet thuis bent, dan krijgt u een kaartje in de bus dat u uw bestelling kunt afhalen op het dichtstbijzijnde postkantoor, waar u het pakket tot 21 dagen na ontvangst van het kaartje nog kunt afhalen.

Verzendkosten

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

verzending: Nederland en België

besteding onder 100,- euro verzendkosten 2,50

besteding vanaf 100,- euro verzenden gratis

Brievenpost
Nederland. € 2,50
Belgie € 2,50
DHL/PostNL/Bpost
Nederland € 2,50
Belgie € 2,50
Duitsland € 6,50
Frankrijk € 6.50
Denemarken € 9,50
Italië € 9,50
Luxemburg € 6,50
Engeland € 9,50
Spanje € 9,50
Oostenrijk € 9,50
Zweden € 9,50
Finland € 9,50
Ierland € 9,50
Portugal € 9,50

Algemene voorwaarden

Waar kan ik jullie algemene voorwaarden bekijken?

Bekijk hier onze algemene voorwaarden.

Bestelling plaatsen

Hoe kunt u winkelen in onze webwinkel?

 

 Online winkelen in onze webshop komt sterk overeen met winkelen in onze
retail winkel; u kunt eenvoudig de producten vinden, door per categorie of
per merk te sorteren, u stopt het gewenste artikel in het winkelmandje en
vervolgens gaat u door via afrekenen en het artikel is aangeschaft. Het
grote verschil is dat onze webwinkel 24uur per dag open is en dit 7 dagen
per week.
Stap 1. Selecteer uw product
  Het eerste wat u te doen staat is in onze webshop te zoeken naar de
artikelen die u wenst te hebben. Terwijl u door onze site “bladert” ziet u
de toevoegen/koop link. Zodra u het eerste product ziet dat u wenst aan te
schaffen, dan kunt u dit simpelweg toevoegen in uw online winkelmandje door
op de link toevoegen/kopen te klikken.
Net als in een retail winkel, is het winkelmandje een bewaarplaats voor uw
artikelen tot u er voor klaar bent om deze aan te kopen. U kunt uw inhoud op
elk gewenst moment raadplegen door op bekijk uw inhoud te klikken (op de
winkelpagina). En net als in de retail winkel, kunt u te allen tijde
artikelen uit uw winkelmandje halen en terug op de plank leggen door op
verwijder inhoud van een bepaald artikel te klikken.
Stap 2. Ga door tot betalen
  Eenmaal besloten dat u de geselecteerde artikelen in uw winkelmandje wilt
aanschaffen dan gaat u door en klikt op betalen. Op dit punt dient u te
beslissen of u uw gegevens bij ons wilt registreren, of dat u wilt aankopen
zonder registratie. Registratie betekent dat u maar eenmalig uw gegevens
dient in te voeren en dus bij een volgende aankoop niet meer. Deze
registratie brengt u naar een pagina waar we wat extra details vragen om de
aankoop te kunnen realiseren. U brengt uw persoonlijke informatie in: uw
naam en adres, zodat wij weten waarheen we de artikelen moeten zenden. U
kunt ook aangeven om de artikelen af te halen in de winkel.
Step 3. Bevestiging van uw aankoop
  Op dit punt gekomen kunt u via het online betaalsysteem Ideal uw aankoop
betalen, dit is een veilige elektronische betaalmethode direct van uw eigen
bank. U kunt ook via overschijving of vooraf overmaken betalen.
We kunnen begrijpen, dat online aankopen voor de eerste keer ingewikkeld kan
lijken, dus indien u problemen hiermee heeft of niet helemaal zeker bent
tijdens het aankoopproces, dan stellen wij het op prijs, dat u ons
contacteert, zodat wij u hierbij kunnen helpen.
Hulp nodig bij het winkelen in onze webshop?
U kunt ons contacteren via email: info@bubbles-sluis.nl
of via telefoon: +31 (0)117 308473

Betaling

Hoe kan ik het gewenste artikel betalen?
Via iDEAL. Indien u zelf internet bankiert bij ABNAMRO, Fortis, Rabobank, ING of SNS Bank, dan kunt u via onze site op een veilige manier elektronisch betalen. Indien u uw bestelling heeft gedaan op de site en kiest om op deze manier te betalen dan klikt u op de betaalmethode: iDEAL en dan zal het scherm openen om uw elektronische betaling via uw bank te regelen.
 U kunt ook via overschijving of vooraf overmaken betalen.
Kan ik via overschrijving betalen?
U kunt ook via overschijving of vooraf overmaken betalen.
Als u gekozen heeft voor betalen via bank overschrijving kunt u dat doen via onze
Belgische rekening: KBC 737-0216977-31
IBAN BE04737021697731
BIC KREDBEBB
Bank KBC Bank
Nederlandse rekening RABOBANK 1340.73.215
IBAN NL78RABO0134073215
BIC RABONL2U
Bank Rabobank
Kan ik ook vooraf betalen?
U kunt ook het te betalen bedrag vooraf overschrijven per bank
Belgische rekening: KBC 737-0216977-31
IBAN BE04737021697731
BIC KREDBEBB
Bank KBC Bank
Nederlandse rekening RABOBANK 1340.73.215
IBAN NL78RABO0134073215
BIC RABONL2U
Bank Rabobank

Retour procedure

Hoe werkt de retour procedure!
De klant heeft het recht om het geleverde product binnen een periode van 7 dagen na ontvangst van het product zonder opgave van reden terug te sturen , mits het product ongedragen(kleding passen is wel toegestaan), onbeschadigd en in originele verpakking is.
De klant dient Bubbles hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen via email binnen 7 dagen.
Het totaalbedrag wordt binnen 1 tot 7 dagen na ontvangst van de retourzending op rekening van de klant gestort. Alle verzendkosten zijn voor rekening van de klant, net als het risico van de retourzending.